Începând cu data de 01.02.2020, persoanele interesate să depună documente în scopul evaluării/reevaluării situației medico-sociale în vederea încadrării în grad de handicap, pot transmite aceste documente și în format electronic după cum urmează:
În ceea ce privește copiii cu dizabilități, documentele vor fi transmise electronic la următoarea adresă de e-mail: sec_copii_3@dgaspc3.ro
-informațiile și actele necesare pentru încadrarea în grad de handicap copil [detalii aici]
În ceea ce privește adulții cu dizabilități, documentele vor fi transmise electronic la următoarea adresă de e-mail: sec_adulti_3@dgaspc3.ro
-informațiile și actele necesare pentru încadrarea în grad de handicap adult [detalii aici]
În termen de 5 zile lucrătoare, solicitantul va fi informat prin intermediul adresei de e-mail, asupra datei pentru care a fost stabilită prezentarea la sediul instituției, ori dacă este necesar, solicitarea depunerii unor documente suplimentare față de cele anterior transmise .
La data programată pentru evaluare/reevaluare, documentele transmise în format electronic și/sau cele solicitate suplimentar vor fi prezentate fizic, pe suport de hârtie, în original/copii, așa cum sunt precizate în lista cu actele necesare pentru evaluare/reevaluare.