Primăria Sectorului 3, prima administrație locală din București care își digitalizează serviciile oferite de Direcția de Asistență Socială și Protecția Copilului.
Scopul acestui proiect este reducerea timpului pentru depunerea și eliberarea documentelor, dar și eliminarea drumurilor pe care trebuiau să le facă beneficiarii serviciilor DGASPC S3 pentru a depune și obține acte sau informații. De asemenea cetățenii ce vor alege aceasta opțiune de depunere și comunicare în relația cu instituția vor avea in permanenta informații despre stadiul în care se află dosarul sau lucrarea lor.
Astfel la dispoziția cetățenilor se află ecosistemul digital ConectX prin intermediul căruia cetățenii pot depune online documentele necesare dobândirii beneficiilor și serviciilor sociale sau obținerii informațiilor de care au nevoie din cadrul Direcției Generala de Asistenta Sociala si Protecția Copilului Sector 3.
Pentru acest demers este necesară crearea unui cont în platforma ConectX accesând din browser linkul conectx.net – secțiunea „Înregistrare”. Sistemul poate fi accesat de pe orice dispozitiv electronic (telefon, tableta, laptop, PC etc.) .
Cu toate acestea, sunt prevăzute proceduri simplificate și în cazul celor care doresc să se prezinte la ghișee, astfel că timpul de așteptare pentru înregistrarea dosarelor este mult redus.
Persoanele care au depus solicitări la registratura fizică începând cu data de 17.01.2023 vor putea regăsi lucrarea în sistem în momentul autentificării în contul personal ConectX.
De asemenea recomandăm cu căldură și tuturor persoanelor juridice (ONG-uri, SRL-uri etc.) care lucrează sau interacționează cu instituția noastră sa urmeze aceeași procedură.
Pentru informații suplimentare, pe perioada implementării procedurilor digitale la DGASPC S3, vă stăm la dispoziție la nr. de tel. 0372.126.100 și la adresa de email office@dgaspc3.ro .