În perioada 1-8 martie 2021, Primăria Sectorului 3 împreună cu Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 3 va desfășura Campania “OFERĂ-I UN ZÂMBET! POATE FI SINGURUL.”
Campania are ca scop informarea populației cu privire la serviciile oferite victimelor violenței domestice de către Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 3, instruirea populației pentru o mai bună reacție la acest fenomen și prevenirea actelor de violență în familie prin conștientizarea de către populație a consecințelor grave pe care violența domestică le are asupra vieții femeilor și a copiilor.
Evenimentul se va bucura de implicarea a peste 130 de învingătoare aparținând grupului vulnerabil căruia i se adresează această campanie, care vor beneficia de servicii de înfrumusețare oferite cu sprijinul Asociației Șoapta Florilor, ce se alătură demersului nostru în calitate de partener, prin intermediul sponsorilor Attitude Hair Salon, Addict Salon, Maria’s Hair Studio, Salon Miniș și Glow Up Salon.
Programul campaniei va cuprinde și două sesiuni participative organizate sub formă de mese rotunde în cadrul cărora vor fi abordate teme cu privire la problematica violenței domestice la nivelul instituțiilor abilitate și măsurile de prevenire și combatere a violenței domestice din perspectiva fiecărui factor decizional, precum și furnizarea de servicii integrate victimelor prin implicarea ONG-urilor cu experiență relevantă în domeniul violenței domestice.
ParkLake s-a alăturat campaniei “Oferă-i un zâmbet! Poate fi singurul.” prin găzduirea în perioada 1-8 martie a expoziției de fotografie, realizate cu sprijinul fotografului Mircea Netea, care surprinde ipostaze tulburătoare ale femeilor asupra cărora s-a exercitat un anumit tip de violență, și oferirea unui număr de 60 de vouchere ce vor fi înmânate mamelor cu situație materială dificilă aflate în evidența Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 3, împreună cu produsele cosmetice puse la dispoziție de Asociația Șoapta Florilor, prin intermediul sponsorilor Elmiplant și Loncolor.
Finalul campaniei va fi marcat în seara zilei de 8 martie printr-o licitație online a expoziției de fotografie organizată de Asociația Your Educated Society, care ne este partener în această campanie, fondurile strânse urmând să fie direcționate către Adăpostul Sfânta Maria din Sectorul 3, unde victimele violenței domestice pot primi sprijinul de care au nevoie pentru a depăși situația de criză și pentru a-și continua viața în condiții demne.